██ هـــــــر چی بخوای ██

██ هـــــــر چی بخوای ██

پلمب چندساعته ساختمان شماره ۲ «خانه موسیقی»

ساختمان شماره دو خانه موسیقی معروف به «ساختمان آفتاب» واقع در خیابان صبای جنوبی روز گذشته به مدت چند ساعت با حکم قضایی پلمب شد. صبح سه‌شنبه ۲۷ تیر ماموران شهرداری منطقه ۱۱ تهران در حالی که حکم قضایی در دست داشتند به خیابان صبای جنوبی، نبش کوچه ماه، ساختمان آفتاب مراجعه کرده و اقدام به پلمب ساختمان شماره دو خانه موسیقی کردند.

ساعتی بعد، یکی از مسوولان این شهرداری در سخنانی اظهار داشت که این واحد به همراه چند انجمن دیگر حدود ۱۲ سال است به طور رایگان در اختیار مدیران آنها قرار دارد اما شهرداری اکنون تصمیم گرفته این واحدها را پس بگیرد. در حالی که این اتفاق، برای ساعاتی، نگرانی اهالی موسیقی و هنرمندان را موجب شده بود؛ با پادرمیانی مدیرعامل خانه موسیقی و مذاکره او با مسوولان شهرداری، از این ساختمان فک پلمب شد. حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) در گفت‌وگو با «شرق» ضمن اشاره به رفع مشکل پیش آمده برای ساختمان دوم خانه موسیقی، گفت: «طی مذاکراتی که با آقای ایازی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری و آقای اقدم، شهردار منطقه ۱۱ صورت گرفت، مشکل پلمب ساختمان شماره دو حل شد. قرار است جلسه‌ای داشته باشیم تا تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه بین ما و شهرداری منعقد شود.»
این اتفاق به صورت مشابه برای خانه تئاتر هم رخ داد و مسوولان شهرداری به این نهاد صنفی که در طبقه پایین‌تر خانه موسیقی بود، مراجعه کردند. منتها به گفته مسوولان خانه تئاتر به دلیل اینکه هیات‌مدیره با شهردار تهران تفاهم‌نامه‌ای دارد که تا پایان سال ۹۲ در اختیار خانه تئاتر باشد، مشکل حل شد.
به گفته نوربخش ساختمان شماره دو بیشتر مورد توجه مراجعه‌کنندگان خانه موسیقی است و اعضا برای انجام اموری چون عضویت و بیمه خود به این ساختمان مراجعه می‌کنند، از این‌رو این ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از آنجا که انجمن تئاتر آزاد و انجمن دانش‌آموختگان بازیگری هم در این ساختمان مستقر هستند، پلمب چند ساعته ساختمان نگرانی‌هایی را هم برای این دو انجمن در پی داشت. همه این اتفاق‌ها در حالی ظرف یک نصف روز رخ داد که خانه تئاتر هم تهدید به تعطیلی شده بود؛ اما پس از اعلام مسوولان آن مبنی بر اینکه تا پایان سال ۹۲ با شهرداری قرارداد دارند، مسوولان شهرداری منطقه ۱۱ از این اقدام صرف‌نظر کردند. خانه موسیقی به عنوان تشکیلات صنفی، غیردولتی و غیرسیاسی تمامی هنرمندان دست‌اندرکار موسیقی است که به انگیزه حفظ، گسترش، اعتلا، اشاعه و معرفی موسیقی و موسیقیدانان ایرانی در تاریخ شانزدهم مرداد ۱۳۷۹ به ثبت رسیده است. اعضای کنونی هیات‌مدیره این خانه عبارتند از: «محمد سریر» (رییس هیات‌مدیره)، تقی ضرابی، نصرالله ناصح‌پور، داوود گنجه‌ای، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل)، داریوش پیر نیاکان (دبیر و سخنگو) و زیدالله طلوعی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ariyan ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:خبر,خبر,خبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلااااااام به همه اونایی که به وب گروهی ما اومدن و همه اونایی که خسیسی کردن خب ما دلمون مهربونه انقدام سخت گیر نیستیم. این وبلاگ برای همه چیه یعنی گوناگونه اما ...../ بیشــــــــتر عکسای عاشقانه میزاریم اینجا / /عکسای تازه/ / پس یادتون نره سر بزنید این وب هر روز حتما آپ میشه پس برای اینکه یه چیز فوق العاده رو از دست ندیدن حتما سر بزنین ___ لینکم بزارین ولی اگه مستهجن باشه قول میدم خودم حذفش کنم پس زیادی تلاش نکنید (( لطفا نظر تبلیغاتی نزارید. لینک گذاشتن بهترین تبلیغه ))


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3bikas3.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM